





Jak nawyki hamują Twój biznes. W jaki sposób zmienić myślenie, by zmienić wyniki swojej firmy.
Jak pomóc Klientowi przejść drogę od "szukam auta" do KUPUJĘ i zarobić więcej.
Jak wzbudzić zainteresowanie nowych Klientów.
Jak stereotyp "handlarza - oszusta" wpływa na brak zaufania Klientów
i obniża Twoją marżę.
Jak sprzedawać by naprawdę zarabiać? Zobacz z czego składa się cena i w jaki sposób ją bronić.
Jak zapomnieć o reklamacjach raz na zawsze. Pstryk! I po rękojmi.
Co się psuje w samochodach? Jakie doświadczania mają Klienci,
którzy zostali obsłużeni przez GetHelp.pl.
Jak w praktyce wyglądają realia sprzedaży aut używanych.
Przerwa na OBIAD

Jak złowić Klienta "w sieć". Pokaż siebie i swoją firmę w sieci.
Co się teraz sprzedaje.











W jaki sposób dokonywać rzeczy niemożliwych w swojej firmie.




