Po pierwsze możesz robić nic - w takim wypadku nie marnuj czasu
i KLIKNIJ TUTAJ, aby poczytać coś innego, ciekawszego niż rękojmia.
Po drugie kiedy otrzymujesz reklamację możesz zgodzić się
na wszelkie żądania Klienta i płacić za naprawy, obniżyć cenę Pojazdu, przyjąć samochód z powrotem albo iść w spór z Klientem
i płacić za prawnika, dokumenty i batalię prawną z Klientem.
W obu przypadkach przyda Ci się wiedza. Jeśli ta opcja jest dla Ciebie ciekawa, to zostań tutaj!
Po trzecie możesz zdecydować, że chcesz aby ktoś obsługiwał Klienta za Ciebie, bo sam nie masz na to czasu, brakuje Ci energii
lub doświadczenia. W takim wypadku zamów bezpłatną konsultację TUTAJ. W trakcie konsultacji opowiemy Ci o naszym Autorskim Procesie Obsługi Reklamacji oraz porozmawiamy o możliwości wdrożenia go u Ciebie.
Zobacz bezpłatne nagranie wideo, w którym opowiadamy o modelu obsługi Reklamacji
E-BOOK
e-book + szkolenie
360 PLN
300 PLN
1499 PLN
982 PLN
Sprawdź nasz poradnik dla Sprzedawców samochodów używanych
i polecają