Pierwsza edycja najbardziej merytorycznego szkolenia o skutecznej sprzedaży samochodów w Polsce
Zapisz się i dowiedz się jak zamykać transakcje bez obniżania ceny
Lista najbliższych szkoleń
9:00-17:00
Techniki obrony ceny
HolidayInn, Łódź, 8 listopada 2023
W programie szkolenia przewidziana jest prelekcja z trenerem sprzedaży, przerwy kawowe i obiad z napojami
30% miejsc zostało już zarezerwowane
Klienci żądają dużych rabatów bo wydaje im się, że masz ogromny zarobek na każdym samochodzie?
To szkolenie jest dla Ciebie!
Liczba miejsc ograniczona. Nie zwlekaj, zapisz się już dziś
Sprzedawaj samochody z większą marżą niż Twoja konkurencja
KUP BILET DO 15 PAŹDZIERNIKA Z 50% ZNIŻKĄ DLA PARTNERÓW GETHELP.PL
Standardowa cena biletu to 1498 PLN
Podczas szkolenia nauczysz się
- Jak negocjować z Klientem bez obniżania zakresu Gwarancji?
-Jak zbijać obiekcje Klientów i odpowiadać na zagrywki Klientów
- Zamykania transakcji bez opuszczania ceny i odejmowania gwarancji
Łódź, 8 listopada
Jednorazowy bilet wstępu na szkolenie dla właścicieli firm zajmujących się sprzedażą samochodów używanych, którzy nie są Partnerami GetHelp.pl
Kup bilet za 749 PLN
Łódź, 8 listopada
Dla Partnerów GetHelp.pl
Dla Firm niewspółpracujących z GetHelp.pl
Łódź, 8 listopada
Kup bilet za 1498 PLN
Jesteśmy przekonani, że to szkolenie pomoże Ci sprzedawać samochody z wyższą marżą i skutecznie proponować gwarancje dlatego biorąc udział w szkoleniu otrzymasz nielimitowaną ilość kodów rabatowych w wysokości 100 pln na gwarancje do końca marca 2024!
To znaczy, że sprzedając 10 gwarancji zarobisz extra 1 000 pln
Nie jesteś jeszcze Partnerem GetHelp.pl?
Zarejestruj się on-line
Zaakceptuj Regulamin Programu Gwarancyjnego
i korzystaj ze zniżek dla Partnerów GetHelp.pl
O trenerze
ROMAN KAWSZYN
al fianco
Roman Kawszyn to handlowiec i menager działów sprzedaży, marketingu i szkoleń. Studiował we Włoszech i szkolił w Polsce, USA i Niemczech dla firm takich jak: Orlen, Polkomtel, Adidas, Lotos, Agora. Ekspert TVP, TVN i CNBC. Szybko odczytuje i potrafi zrozumieć grupę szkoleniową. Sprawia, że uczestnicy szkolenia są zmotywowani do porzucenia nieefektywnych działań i zmotywowani do wdrażania nowych technik sprzedaży i obrony ceny
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma książkę GRATIS!!!
Tradycyjnie etap obrony ceny pojmuje się jako moment obiekcji, w którym klient mówi
do sprzedającego: „Ta cena jest za wysoka. Czy możemy coś z nią jeszcze zrobić?” lub też wprost: „To dla nas za drogo”. Jednak rzeczywista obrona ceny jest wpisana w cały proces sprzedaży. Na etapie badania potrzeb sprytny klient stara się wywrzeć wpływ na handlowca i na pytanie: „Co jest dla pana ważne?” odpowiada „cena”. Na etapie prezentacji oferty znów niepozornie, ale w sposób skuteczny handlowiec może obronić cenę. Jeśli umie wywołać pragnienie posiadania czy współpracy – schodzi ona na dalszy plan. Traci swoją ważność. Lecz jakich konkretnych technik użyć, aby obronić cenę i by klient przystał na naszą propozycję? Znajdziecie je w niniejszej książce. To już drugie - uaktualnione
i rozszerzone - wydanie Technik obrony ceny, które zawiera dużo nowego, skutecznego materiału. Roman Kawszyn i Adam Szaran porządkują w niej sprzedaż w taki sposób, by czytelnik widział, co się składa na obronę ceny, jak owa obrona przebiega i jak konkretnie tego dokonać. Prezentują też propozycje technik na każdy z etapów sprzedaży. Konkrety, schematy odpowiedzi, algorytmy lingwistyczne – to wszystko znajdziesz w tej książce,
i dzięki nim będziesz wiedzieć jak właściwe reagować, gdy klient neguje cenę.
ORGANIZATOR