Poznaj model oBSługi klienta

Zgodny ze zmianami w rękojmi od 1 stycznia 2023

ZAPLANUJ OBSŁUGĘ KLIENTÓW

Co zrobić ze zmianami w rękojmi?

Po pierwsze możesz robić nic - w takim wypadku nie marnuj czasu
i KLIKNIJ TUTAJ, aby poczytać coś innego, ciekawszego niż rękojmia.


Po drugie kiedy otrzymujesz reklamację możesz zgodzić się
na wszelkie żądania Klienta i płacić za naprawy, obniżyć cenę Pojazdu, przyjąć samochód z powrotem albo iść w spór z Klientem
i płacić za prawnika, dokumenty i batalię prawną z Klientem.
W obu przypadkach przyda Ci się wiedza. Jeśli ta opcja jest dla Ciebie ciekawa, to zostań tutaj!


Po trzecie możesz zdecydować, że chcesz aby ktoś obsługiwał Klienta za Ciebie, bo sam nie masz na to czasu, brakuje Ci energii
lub doświadczenia. W takim wypadku zamów bezpłatną konsultację TUTAJ. W trakcie konsultacji opowiemy Ci o naszym Autorskim Procesie Obsługi Reklamacji oraz porozmawiamy o możliwości wdrożenia go u Ciebie.

Jak wdrożyć proces oBSługi klienta?

Zobacz bezpłatne nagranie wideo, w którym opowiadamy o modelu obsługi Reklamacji

WYBIERZ OPCJĘ DLA SIEBIE

E-BOOK

  • Podstawy prawne rękojmi
  • Zrozumiałe wyjaśnienie przepisów
  • Twoje prawa i obowiązki
  • 17 zmian w rękojmi
  • Podstawy prawne rękojmi
  • Zrozumiałe wyjaśnienie przepisów
  • Twoje prawa i obowiązki
  • 17 zmian w rękojmi
  • 7 kroków dobrej sprzedaży samochodu
  • Sprzedaż auta na odległość a rękojmia
  • Przykłady obsługi reklamacji

e-book + szkolenie

ZAMÓW
ZAMÓW

360 PLN

300 PLN

1499 PLN

982 PLN


POBIERZ BEZPŁATNĄ WERSJĘ DEMO e-booka
Chcesz wiedzieć więcej?

Sprawdź nasz poradnik dla Sprzedawców samochodów używanych

Oni już to mają!

i polecają