Przygotuj się na roszczenia Klientów
Codziennie obsługujemy kilkanaście reklamacji od Klientów i ich prawników związanych z awariami pojazdu. Nasza praca pomogła nam opracować Autorski Proces Obsługi Reklamacji, którym chcemy się z Tobą podzielić!
Konsultacja z ekspertem
Co zyskasz biorąc udział?
Większą sprzedaż
Pokażemy Ci najwyższej jakości obsługę posprzedażową, dzięki której Klienci będą Cię polecać!
Poznasz swoje prawa i obowiązki informacyjne, dzięki którym Klienci przestaną dzwonić do Ciebie z reklamacjami.
Uwolnisz się od reklamacji
Ochronę przed reklamacjami
Otrzymasz spersonalizowane
(np. logo) dokumenty, które będą chroniły Cię w przypadku sprawy sądowej
Pełnomocnictwo
GetHelp.pl obsłuży reklamacje od Klientów za Ciebie zarówno te z Gwarancji oraz rękojmi!
Usługi szkoleniowe
Poznaj nasze metody szkoleniowe i wybierz dopasowaną do siebie
Opcja nr 2
Szkolenie on-line + e-book GRATIS
+ Nagranie szkolenia, do którego zawsze możesz wrócić
+ Personalizowane dokumenty do sprzedaży i reklamacji
+ Omówienie rękojmi dla firm i przy sprzedaży on-line
+ BONUS: Autorski Proces Obsługi Reklamacji
812 PLN NETTO
199 PLN NETTO
+ 7 zasad Sprzedawców, które chronią przed rękojmią
+ Podstawowa wiedza dotycząca obsługi reklamacji
+ 5 modułów, które omawiają Twoje prawa
+ Mity i Fakty o rękojmi oraz test wiedzy
E-book "Uwolnij się od rękojmi w 5 krokach"
Opcja nr 1
Jeszcze nie podjąłeś decyzji?
Sprawdź bezpłatne demo!
Hej! Mamy trochę wspólnego
Klienci składają do Ciebie reklamacje? Marże na autach są tak niskie, że nie starcza na naprawy? Mamy na to rozwiązanie!
Po pierwsze chroń się przed rękojmią, odpowiednie dokumenty i proces obsługi Klienta będą Twoją tarczą przed wydawaniem pieniędzy. Po drugie daj Klientom alternatywę w postaci Gwarancji. Czy to działa? Sprawdź liczby
10 000
obsługiwanych reklamacji rocznie
w opiniach na Google i Facebook
4,8
zadowolonych z obsługi Klientów
91%
Masz dodatkowe pytania?
Zamów bezpłatną konsultację, w trakcie której dobierzemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.